واسه جوجو


سلام,به خوش اومدید اومیدوارم ازتمام امکانات وب.استفاد کنید

 

برای باتو بودن باید فراتر از بشریت رفت، فراتر از خوب بودن مهربان بودن و عاشق بودن
برای باتو بودن باید از مرز عشق گذشت، باید رفت و رفت و رفت
برای باتو بودن نباید ایستاد باید دوید
برای تو باید فراتر از هستی بود
از تو گفتن برای اهل زمین بی حاصل است چرا که تو اهل زمین نیستی
با تمام وجود در تلاش اینم که ذره ای لایق تو باشم
تورا عشق خود صدا زدن به همین آسانی نیست اما من جویای هر سختی برای همینم
ای مردم دیوانه ام دیوانه ترین، دیوانه ی اویم
رک میگویم بی او نیستم، این راه و روش من است
همانطور که زنده بودن را بدون نفس کشیدن منع نمیکنند من را نیز بی او منع نکنید، نفس های من نمیدانند که نفس واقعی کیست، من میدانم که اوست
نفسم احساسی غیر قابل توصیف به تو دارم، درک تو از من کافیست ممنون

                                                                                                           مخاطب خاص



نظرات شما عزیزان:

ندا
ساعت20:48---13 مهر 1391
ممنون از اینکه به وبلاگم سر زدی وبلاگت خیلی خوبه مخصوصا عکس ای زیریاش پاسخ:مر30 عسیسم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 23 اسفند 1390 21:35 |- jamal -|

ϰ-†нêmê§